מקרי המוות המגוחכים ביותר



 מקרי המוות המגוחכים ביותר


אנשים מתים כל יום. רובם הולכים אל עולמם בדרך הרגילה - ממחלה או מזיקנה. יש כאלה שמתים באירועים טרגיים. ורק במקרים נדירים, "מלאך המוות" בא לקחת אנשים שמתו בגלל משהו כל כך מגוחך, שזה נראה כבדיחה. הנה כמה מקרי מוות טפשיים, שהיו מועמדים לפרס הדרווין, שמחולק כל שנה לאלו שמותם היה הכי מגוחך.

בחור צעיר בשם מייקל, יחד עם חבריו, צפה בחברם שניקה את האקווריום שלו. בלי להפסיק את עבודתו, החבר התלונן על דג רעבתני מאוד, שהיה אוכל דגים אחרים באקווריום, כל פעם שהיו קונים חדשים. מייקל פתאום החליט לעזור לחברו וללמד את הדג לקח. הוא תפס את הדג וניסה לבלוע אותו. אבל הדג החליט לא להיכנע בלי קרב, והתחיל במתקפה. כאשר מייקל החל להיחנק ופניו קיבלו גוון כחול, החברים שהיו בהלם הבינו שצריך להתקשר לאמבולנס. המצילים הגיעו במהירות ומצאו את הבחור על הרצפה עם זנב דג בולט מפיו. לא את הדג ולא את מייקל לא הצליחו להחיות.

בעל בית פרטי מאוסטרליה החליט לעשות תיקון גג, או ליתר דיוק - לרתך משהו. הכל הלך טוב, אך הייתה בעיה אחת - בלון חמצן פשוט לא רצה להישאר על הגג, וכל הזמן ניסה להחליק משם. הפתרון היה פשוט – כדי שהבלון לא ייפול – צריך להלחים אותו אל הגג.  מיותר לציין, שזו הייתה ההחלטה האחרונה של חייו, והבית נשאר ללא גג בכלל.

גבר פולני בן 30, בשם קז'ישטוף אזנינסקי, ארגן מסיבת רווקים לכבוד החתונה העתידית שלו. מישהו מחבריו, הציע להתפשט "ולהתפרע בפעם האחרונה", וכך נעשה. בהתחלה החבר'ה רדפו זה אחר זה עם לפת קפואה, בעודם מנסים להכות בו אחד את השני. ופתאום מישהו מצא מסור חשמלי. השושבין של החתן, הפעיל את המסור, ועם מילים "אני אראה לכם מה גבר אמיתי מסוגל לעשות" חתך את כף רגלו של עצמו. ואז, באה שעת החתן. בצעקה "ביג דיל! תנסה לעשות את זה!" הוא ערף לעצמו את הראש.

המועמד הבא מאוסטריה, חזר הביתה ממסיבה שתוי לגמרי. הוא ראה שחלון המטבח בביתו פתוח, והחליט להשתחל דרכו הביתה. הבחור התחיל להיכנס דרך החלון, אך נתקע בתוך מסגרת הצרה, כאשר ראשו טמון בכיור. ניסיונות בריחה כושלים, הובילו לזה שהוא בטעות פתח את ברז המים החמים.
למחרת השכן שראה שתי רגליים מבצבצות מהחלון התקשר למשטרה. השוטרים נכנסו לדירה, ומצאו את האיש מת, עם ראשו בכיור מלא מים. השוטרים היו בהלם - למה האידיוט הזה פשוט לא סגר את הברז, ומדוע בכלל לא נכנס דרך דלת הכניסה – הרי מפתחות הבית היו בכיסו.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרי המוות המגוחכים ביותר